Itt-ott hallhattunk már néhány elejtett fél mondatot a Capcom és az Airtight Games játékáról, de a nagy csinnadratta hiányában szépen beskatulyáztuk a középszerű játékok közé. Nos, ez a döntésünk úgy tűnik, alaptalan volt. A második számú Dark Void fejlesztői napló árulkodik nekünk erről.
A repülÅ‘balesetet szenvedett légifuvaros fÅ‘hÅ‘sünket a Bermuda-háromszögben éri utol a balsors. A lezuhant pilóta ekkor hirtelen egy párhuzamos dimenzióban találja magát, ahol ellenséges ufók és robotok fogadják. Ez a sztori még nem is annyira formabontó, de Dark Void játékmenete mindenképp az. Hogy jetpackünkkel hatalmas területeket, figurákkal tarkÃtva repülhetünk körbe, az már egy pozitÃv dolog. Hogy ezt, és minden más félszeresünket fejleszthetjük, egy másik pozitÃv dolog. Végül (de nem utolsó sorban) egy újabb fÃcsör, hogy nem csak vÃzszintes felületeken harcolhatunk, hanem mondjuk egy kiálló sziklaperem alján fél kézzel megkapaszkodva a másik kezünkkel tudjuk szórni az áldást... fölfelé. ImpresszÃv!
Aki lemaradt volna at első Dark Void fejlesztői naplóról, az itt bepótolhatja.