Ifjúkorom egyik nagy kedvence volt a méltatlanul elfeledett Rocketeer című mozifilm, így nem meglepő, hogy türelmetlenül várom a Dark Void mielőbbi megjelenését. A tervezett karácsonyiból már nem lesz semmi, de egy kis csúszást kibírok valahogy. Ha más nem, elmegyek lékhorgászni.
Bizonyára Ti is észrevettétek már, hogy a játékok javarészt egy-egy fícsör köré épülnek fel. Legyen ez a rombolható környezet, esetleg egy mindentudó nanoruha, egy elhajítható korong, esetleg az időlassítás, vagy jelen esetben a vertikális harc, a felfele épülő pályák és a repülés lehetősége. Általában ezen kiemelt játékelemeknek rendelik alá a teljes projektet, ami azzal szokott járni, hogy egy idő után unalmassá válik az egész, lévén mindig ugyanazt kell csinálni. Rosszabb esetben meg se kisérlik változatos helyszínekkel, újabb és újabb elenfelek felvonultatásával megtörni a monotonitást.
Egyelőre még nem tudni, hogy a fentebb említett banánhéjak közül melyiken csúszik el - ha elcsúszik egyáltalán - a Capcom kiadásában megjelenő Dark Void. Amennyiben valaki közületek már elszánta magát egy vásárlásra, nem ódzkodik az előrendeléstől, és módjában áll kihasználni a Gamestop ajánlatát, javaslom ugorjon neki. Jutalma egy arany jetpack, ami egyrészt jól mutat, vonzza a csajokat, értelmet ad az életnek, s újra friss hetvenesnek érzi magát az ember tőle. Persze gyakorlati haszna is van, ugyanis sima testvérkéivel szemben ebből sosem fogy ki a nafta, vagyis akkor és addig nyomjuk a "gázt" amikor és ameddig nekünk tetszik. A különleges manőverek végrehajtása során sem ütközünk majd semmilyen korlátozásba.