A 2011-es Dark Soulshoz rengeteg modot készített már az kreatív rajongótábor, így a játék számos elemét sikerült kicserélniük valami teljesen másra. Nemrég sikerült egy egész pályát átemelni egy klasszikus lövöldéből.
A modderközösség komoly erőfeszítések árán átpakolta a Half-Life többjátékos részéből ismert Crossfire pályát a Dark Soulsba, ami más moddolható játékok esetében talán nem lenne túl nagy szám, de a From Software alkotásával más a helyzet. Egy Reddit-felhasználó, Katalash szerint ebben a játékban több technikai akadálya is volt a dolognak, például az, ahogy a fejlesztők megalkották a játékbeli fizikát és az objektumok ütközésének érzékelését. Az ütközési adatok ugyanis Havok formátumban vannak tárolva, és a From Software ehhez még hozzáadta a saját módosításait is.
Azonban egy Meowmaritus nevű moddernek sikerült egy olyan eszközt megalkotnia, amivel egyedi modelleket importálhatunk a játékba, Horkrux pedig talált egy megoldást arra, hogy ütközési fizikát kaphasson a pálya. Ennek a két áttörésnek köszönhetően kerülhetett be a játékba a Crossfire.
Hogy tetszik?