Hirdetés

Cyberpunk játékot csinálna az Obsidian vezetője, azt is elárulta, hogy melyik franchise alapján

|

Sok rajongó álma válna valóra, ha lehetőséget kapna rá a Microsofttól.

Hirdetés

Feargus Urquhart, az Obsidian Entertainment alapítója és ügyvezetője nemrég a Limit Break Network YouTube-csatorna vendége volt, és úgy egy órán keresztül válaszolgatott a legkülönfélébb kérdésekre. Ezek közül az egyik azt firtatta, hogy az Xbox által birtokolt IP-k (szellemi tulajdonok) közül melyikből csinálna játékot, ha lehetőséget kapna rá, és Urquhart bizony a Shadowrunt nevezte meg ezen a ponton.

"Imádom a Shadowrunt. Nagyon menőnek tartom. Még két hónapja se vették meg az Obsidiant, amikor elkértem a listát. Csak egy táblázat. Azt hiszem, az akkori legfrissebb verziót kaptam kézhez, és átböngésztem az egészet. Rengetem minden van rajta, szóval eltartott egy darabig, elég hihetetlen a dolog, és most az Activision és a többi cucc is felkerül rá, ami az övék. De igen, ha csak egyet választhatnék, a Shadowrun lenne az. Már akkor megvettem a könyvet, amikor az első kiadás megjelent, azt hiszem négy van meg a hat kiadásból. Úgy gondolom, hogy szuper IP."

- fogalmazott a szerepjátékokra specializálódott stúdió első embere.

Hirdetés

Valószínűleg akadna pár rajongó - engem is beleértve, ha a februárra csúszott Avowed és a még megjelenési dátum nélkül álló The Outer Worlds 2 után az Obsidian nekilátna egy AAA vagy legalább AA kategóriás Shadowrun RPG-nek. Az 1989 óta létező univerzumot az emeli ki más cyberpunk témájú settingek közül, hogy helyet kaptak benne a klasszikus fantasyből szalajtott fajok, mint az elfek, az orkok, a trollok, a törpék, hogy jól megférnek egymás mellett a varázslatok és a legmodernebb fegyverek, a totemek és a beültetések, a kibertér és a sárkányok.

Egyelőre nem tudni, hogy mit hoz a jövő, épp akkora esélyt látunk arra, hogy a stúdió a saját franchise-ait bővítse, mint hogy a Microsoft szélesebb portfóliójából válasszon egyet, akár pont a Falloutot. Amire egyébként Urquhart se mondana nemet, hiszen a franchise különleges helyet foglal el a szívében, ráadásul ő sokkal hamarabb került vele kapcsolatba, még a Black Isle Studiosnál, mint bárki Todd Howardék csapatából.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)