Már a The Witcher 3 hatalmas nyílt világa is nagyrészt megszakítás nélkül bejárható volt, de azért akadtak olyan területek, ahová csak egy töltőképernyő rövid bámulása utáni juthattunk el Geralttal. A CD Projekt Red ígéretei szerint a Cyberpunk 2077-ben már nem fogunk ilyesmivel találkozni.
A Cyberpunk 2077-ban óriási toronyházakban zajlik a kaland legnagyobb része, amelyek értelemszerűen zsúfolásig meg lesznek töltő különféle lakásokkal, boltokkal és irodákkal. Ezekbe viszont bármikor besétálhatunk majd úgy, hogy egyetlen töltőképernyő sem jön szembe. Magukba az épületkomplexumokba is zökkenőmentes lesz a bejutás, itt sem állja utunkat egy várakozásra késztető képernyő. Mindezeken felül a játék dizájnjáért felelős Kyle Rowley, azt is elárulta a Spiel Timesnak, hogy a Cyberpunk 2077 hat különálló régiójának megfelelő hat óriási épület közötti átjárás során sem terveznek töltőképernyőt, azaz miután egyszer betöltöttük a játékot, egészen addig folyamatos, megszakításoktól mentes élmény vár ránk, amíg csak ki nem kapcsoljuk azt.
A játék méreteinek fényében ez igencsak ambiciózus terv, amit nagyon reméljük sikerül is majd betartani. A Cyberpunk 2077 megjelenési dátuma egyelőre még nem ismert, de elvileg az idei gamescom során még többet megtudunk majd a CD Projekt Red alkotásáról.