Jó döntés volt a Valve részéről, amikor nekiálltak átdolgozni a pisztolyokat, és bizony meg is lett az eredménye, mert egyre többen kísérletezgetnek a fegyverekkel ahelyett, hogy mindig ugyanazzal a taktikával indulnának harcba. Most a fejlesztők alakítottak egy kicsit a terroristák kezdőfegyverén és egy olcsóbb pisztolyon is.
Mielőtt rátérnénk a fegyverekre, fontos megjegyezni, hogy az aimpunch mértéke is változik, ha épp nincs semmilyen páncélunk, és egyelőre még csak tesztfázisban van a dolog, de ha végül bekerül a játékba, akkor komoly hatással lehet a metára. Így a pisztolykörök során például nem fontos kevlárra költeni, és helyette akár vehetünk gránátokat vagy egy jobb fegyvert.
Az aimpunch jelenséget akkor tapasztalhatjuk, amikor nem veszünk páncélt, és az ellenfél találataitól megugrik a kép, nehezítve ezzel a célzást. Alább láthatjátok, hogyan működik ez jelenleg, és milyen lenne a patch után.
A pisztolyok közül most a Glock-18 és a P250 a soros, a Valve mindkettőnek növelte az alapsebzését, de a Glock gyengébb lett, ha távoli ellenfélre tüzelünk, viszont pontosabb, amikor mozgás közben vagy gyorsan lövünk vele. Ezzel szemben a P250 kevesebbet sebez a páncélos játékosokra, pontatlanabb mozgás közben, viszont erősebb, ha messzire kell lőni.
Szerintetek működni fognak ezek a változások, vagy még dolgoznia kell rajta a Valve-nek?