Elsőként a modellekre tértek ki a fejlesztők. Elmondásuk szerint minden arc egyedi lesz a játékban és mindegyik egyedi módon tud majd reagálni a szituációkra. Az arcmozgást izmokkal hozzák létre, aminek hála rendkívül realisztikus arckifejezést láthatunk a szereplőkön. A program 15 járművet tartalmaz majd, amik többségét a játékosok is irányíthatják. A természet megalkotásánál is igyekeznek újításokat bevezetni. A levelek például a hardver erőforrások korlátai miatt továbbra is textúrákból épülnek fel, ám annak ellenére, hogy nem 3D-s modellekről lesz szó, kapnak fizikai paramétereket, amiknek hála a mozgásuk valósághű lesz. A repülőgép anyahajó több, mint 2 éve készül, az egész bejárható lesz és meglepő módon nem kell számítani töltési időre közben. Beállítástól függően a fegyverek 2000 és 4000 poligon közötti részletességgel lesznek láthatók, ráadásul egy érdekes funkcióra is fény derült, ami elsősorban a multiplayer játékosok kedvenc szórakozása szokott lenni. Az élesített gránátokat visszadobhatjuk az ellenségre, amennyiben azok nem robbannak fel a kezünkben.
Crysis büntető információk
Az egyik Crysis rajongói oldal leközölt egy interjút a játék dizájnereivel, amiből rengeteg információt lehet kihámozni.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés