A PC Gamer magazinnak jutott a megtisztelő lehetőség, hogy februári számában egy rakat újdonsággal szolgáljon a multiplatform címként készülő Crysis 2-ről. Ezekből szemezgetünk.
Nathan Camarillo producer a leleplező cikkben elmondta, hogy az első résztől eltérően egy teljesen új „dzsungel" ad majd helyszínt a Crysis 2-nek, ami nagyon messze áll a trópusoktól. „Nagyon izgatottak vagyunk, hogy egy más, de már ismert környezetben mutathatjuk be a Crysis sandbox játékmenetét. " Hozzátette még, hogy ez első részhez képest a Crysis 2 nagyobb vertikális tereket kap majd, és ehhez igazítva az MI-t az ellenségek képesek lesznek lekezelni és kihasználni a megnövekedett magasságkülönbségeket.
Arra a kérdésre, hogy a konzolos verziók készülése jelenti-e a játékmenet vagy más korábbi fícsörök megnyirbálását a válasz az, hogy nem feltétlenül. „Bizonyos tekintetben el tudtuk kerülni az újradizájnolást, így minden platformon a tökéletes élmény megalkotására koncentrálhattunk." Vajon mekkora szorzóval fizetnének a fogadási irodák ha megtippelném, hogy az új dzsungel és a vertikális kiterjesztés a felhőkarcolókkal tarkított nagyvárosi „dzsungelt" jelenti? A Crysis 2 megjelenése az év második felében várható, de pontos dátummal még nem tudunk szolgálni.