Az alábbiakat Nathan Camarillo, a Crytek vezető producere hozta nyilvánosságra.
"Nem tanítjuk meg őket mindenre a tutorial során. Például, amikor Armor módban vagy és közelítéssel célzol, ha megnyomod a 'sprint' gombot, stabilizálódik a fegyver. A ruha izomrostjai feszessé válnak és stabilizálják a fegyvert. (...) Sok ehhez hasonló apró dolog van, bátorítok mindenkit, hogy játsszon és találja meg őket." - mondta Camarillo, majd folytatta. "Ezek azok a mozzanatok, amik előnyt nyújthatnak az egy- és többjátékos módban, ha használod őket és emlékezel rájuk." A társproducer azt is megosztotta velünk, hogy a Crysis 2 egyik lényege az volt, hogy a nanoruha még erőteljesebb legyen - nem csak az erő, hanem a használhatóság szempontjából is. "Tehát ezek a gyorsasági és erő akciók összefüggőek. Ugrás az erő ugrás ellen olyan, mint 'nyomj rá' a 'tartsd lenyomva' ellen."
A Crysis 2 megjelenés következő héten esedékes PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, a márciusi GameStar hasábjain pedig egy remek tesztet olvashattok róla Disorder kolléga tollából.