Több is történt azon a bizonyos New York-i bemutatón, ahol pár napja nagyobb tömeg előtt rántották le a leplet a Crysis 2-ről, és ahonnan a kamerával kicsent world premier trailer is származik.
Itt van mindjárt egy érdekes kijelentés Nathan Camarillo fejlesztő szájából, hogy miként hatott a Half-Life 2 és a Left 4 Dead a Crysis 2 történetvezetésére. Először is elmondták, hogy a Crysis 2 játékterének mérete nagyon is hasonló az első rész, méretes dzsungel helyszíneinek nagyságához. „A Crysisban voltak nagy kiterjedésű területek, szűkebb folyosók és járatok, és direkt az akció kedvéért kialakított helyszínek. Ugyan így lesz New Yorkban is."-mondta Camarillo. A fejlesztő szerint az első rész sztorija már a nyitójelenetnél sablonosnak hatott (gonosz kommunisták vs. amcsi jófiúk), és ezen javítani kell a Crysis 2-ben. „Szóval példát kell venni arról, hogy milyen a Half-Life 2 történetvezetése ahelyett, hogy egyszerűen csak „fejbe vered" a játékosokat a sztorival." Ez dicséretes!