A Crytek executve producere, Nathan Camarillo meglepő őszinteségről tett tanúbizonyságot, amikor egy interjúban elismerte, hogy legalább 90 százalékos, vagy a feletti értékelésekre van szükség ahhoz, hogy egy játék - jelen esetben a Crysis 2 - észre tudja vétetni magát az FPS-ek mezőnyében. Sőt, igazából műfajtól függetlenül csakis a lehető legmagasabb minőség elérésére kell törekedni.
Szimpatikus hozzáállás, feltéve persze, hogy megvan a szándék is a megvalósításához.
Camarillo mondataihoz persze kötelező optimizmus is társult, ugyanis ő maga is alátámasztotta, amit az EA Partners programot felügyelő David DeMartini még novemberben kijelentett, hogy a Crysis 2 a Yerli-fivérek cégének eddigi legjobb műve, s ennek megfelelően biztosak benne, hogy 90 feletti átlagértékelést kap majd a a videojátékok Avatar-jának (3D-ben állítólag roppant meggyőző) kikiáltott alkotás.