A Crash Bandicoot N.Sane Trilogy hatalmas durranás volt a kasszáknál. A játék rengeteg nosztalgiázó rajongót hozott vissza és nem kevés újat nyert magának. Ettől függetlenül a régi motorosok érezték, hogy valami változott, de a mai napig nem teljesen értették mi. Most lehet, hogy megvan a válasz.
Az újrakevert trilógiában nehéz végrehajtani egy jól időzített ugrást, leginkább azért, mert ha a szélére érkezünk a platformnak, akkor lecsúszunk. A Tasty Carcass nevű Reddit felhasználó szerint ez azért lehet, mert Crash és Coco lábainak ütközési modelljét pirula formára cserélték a régi kocka helyett.
Magyarázata szerint a Unityben és a legtöbb motorban ez az alap modell. Ez az oka annak, hogy mielőtt leesnénk helyekről, előbb megcsúszunk egy picit, akkor is, ha sima felületre érkezünk. A jó hír, hogy ennek van pozitív hatása is. Ha úgy időzítjük a mozdulatot, hogy csúszás közben rugaszkodunk el, akkor meghosszabbíthatjuk az ugrást.
A baj csak az, hogyha éppen a szélére érkezünk egy platformnak, akkor le fogunk csúszni róla. A DingDongVG nevű Twitch streamer csinált is videót, amiben azt is bemutatja, hogy a karakter egyébként gyorsabban is ér földet ugrásnál.
the reason jumps feel harder in the n.sane trilogy isn't really due to falling a bit faster but because collisions can be wonky upon landing pic.twitter.com/jxbvijNU6c
— Ding Dong (@DingDongVG) July 3, 2017
Figyelembe kell venni, hogy a fejlesztő Vicarious Visions kénytelen volt újraépíteni az egész játékot az alapoktól, lévén a régi forráskódok és alapanyagok elvesztek. Ettől függetlenül még nagyon élvezzük a trilógiát, de tény, hogy nehezebb, mint régen.