A Crackdown 3 egy tűrhető megjelenést produkált az E3-on. Senki nem volt oda a cuccért, de nem is nézett ki rosszul. A rombolásról akkor csak hebegtek-habogtak a fejlesztők, de ma végre rendbe tették ezt a részt is.
A játék dizájnere, Gareth Wilson árulta el az Eurogamernek, hogy ugyan a környezet valóban rombolható lesz, ezt csak multiban fogjuk látni.
"A pusztítás mindig is a multira volt tervezve. Van egy hatalmas multis kompetitív mód, amit nagy arénákban játszhattok 20-30 percig, és a meccs célja, hogy szétverd az ellenfél tornyát, az ellenfelednek meg az a célja, hogy szétverje a te tornyodat, mielőtt lejárna az idő. Itt működik nagyon jól."
Wilson elmondása szerint két fontos oka volt annak, hogy nem tapasztalhatjuk meg a rombolást a kampányban: offline játék, és a sztori. Az előbbi a technikai lényeg mivel a hatalmas, pusztuló környezetet a szerverek számolják, és ha ezt be akarták volna tenni az egyjátékos részbe, akkor állandó online kapcsolatra kellett volna kényszeríteniük a játékosokat. Másrészről a hőseink a város megmentőiként szerepelnek, nem a pusztítóikként, így a sztoriban is ennek van értelme.
"Utólag visszagondolva nem igazán kommunikáltuk jól ezt a dolgot. Ettől függetlenül a kezdetektől 'két játék' volt a cél: klasszikus kampány egy négyfős coop móddal. Előbbi egy tisztelgés a klasszikus részek előtt hasonló mechanikákkal, frissített grafikával és több narratív elemmel. A felhő-alapú dolgok pedig mindig is a multira készültek."
Tehát a lényeg: nem kell online kapcsolat, de így nem is lesz pusztítás, ha egyedül játszol.