Már létrehozott FPS szemüvegeket, NfS Underground 2 villogó neon-nyilakat és Counter-Strike ládákat, amelyeket nyilvános helyeken rakott le.
Most a De_Dust térképet szeretné megörökíteni - ez a térkép minden idők legjátszottabb multi-térképe.
A művész egy az egyben szeretné megmintázni a térképet, méghozzá egy 115 * 110 * 15 méteres festetlen beton-másolat segítségével. Mindehhez benyújtott egy petíciót, hogy támogassák a művészi törekvését, hiszen így a térkép "elérhető lesz, mint egy nagy méretű nyilvános szobor".
Félig szobor, félig múzeum: Bartholl azt állítja, hogy a Dust project "a kulturális játéktér örökség megfagyott pillanatát demonstrálja majd".
A pályázati pénzből rengeteg kutatás és modellezés után épül majd meg a Dust. Vajon mennyi lesz a végső költsége egy valós életbeli Dust elkészítésének? Szinte biztos, hogy több lesz, mint az az 5500 dollár, amelyet a pályázattal Aram Bartholl nyerhet.
MIndenesetre a videójáték világ totálisan egyedi kezdeményzéséről van szó, így szurkolunk neki, hogy sikerüljön.