A játékipar szereplői sem hagyhatták szó nélkül a Visceral Games bezárását, illetve az EA nyilatkozatát. A kiadó közleményéből kiderült, a Visceral egyelőre cím nélküli új Star Wars játékával az volt a legfőbb gond, hogy egy lineáris, kizárólag egyjátékos élményre koncentráló kaland lett volna.
Cory Barlog, az új God of War rendezője a Twitteren osztotta meg mindenkivel, hogy ő bizony imádja a lineáris single player játékokat, az pedig teljesen elszomorítja, hogy a linearitás egyesek szemében egy rossz dolog.
I love linear single player games. Saddens me when the word linear is considered a bad thing. You can have agency in a linear story game.
Barlog egyébként saját játékát, a God of Wart úgy jellemezte, mint egy túrabuszt, amiről le lehet szállni, és fel lehet fedezni azt a helyet, ahol éppen járunk, de utána csak vissza kell pattanunk a buszra és haladunk tovább a kijelölt irányba.
Nektek mi a véleményetek, továbbra is szükség van lineáris játékokra?