A Core Blaze készítője, a Gamania Digital Entertainment egy 1995-ben alapított tajvani játékfejlesztő, akik Los Angelesben, egy újságíróknak tartott privát partin mutatták be Core Blaze nevű játékukat.
A játék maga a harc szabadságára épít, meglehetősen nagy lehetőségeket hagyva a fegyverek kiválasztására. MIndemellett nagyon nagy szükség van a többiekkel való interakcióra: például egy oylan folyón akarunk átkelni, amin nem lehet. Nosza szedjünk össze egy csapatot, vágjunk ki fákat és építsünk rá hidat. Egy nagy küő torlaszolja el az utat: semmi gond, csapatot gyűjtünk, és az együttes erőfeszítés meghozza a hatását. Ez az "Immediate Interaction" koncepció meglehetősen új az mmo-k körében, amelyek között a Core Blaze az akció-orientált játékokhoz tartozik inkább. Hősies fő és alküldetések zajlanak a dinamikusan változó terepen, amelynek milyensége a játékosok akcióitól és a természet erőitől is függ.
Lássunk tehát néhány screenshotot! (a többi a galériában található)