Az Activision újabb bizonyítékot lebegtethet a számfetisiszta kritikusok orra előtt, miszerint a Call of Duty franchise teljes kizsákmányolása kifizetődő ötletnek bizonyult.
A minden évben Call of Duty direktíva némileg módosulni látszik, hiszen egyszer CoD, másszor pedig Modern Warfare epizódot kapunk kézhez. Igazából teljesen mindegy, minek nevezzük, a vásárlók úgyis egy kalap alá veszik a kettőt, és a jelek szerint viszik, mint a cukrot. Ebben nem kis szerepe van annak, hogy több tízmillió potenciális felhasználóból áll immáron a konzolos tábor.
Mint arról tegnap beszámoltunk, a Call of Duty: World at War nemzetközi eladásai átlépték a 11 milliót, ami még testvérek közt is soknak számít. A szekér pedig nem állt meg, sőt egyelőre még lassulni sem látszik, hiszen a néhány napja megjelent Map Pack 2 DLC-re már több, mint egymillió játékos fizetett be. Ezek után nem lepődne meg már senki, ha a Call of Duty: World at War eladási mutatója a jövőben újabb milliókkal gyarapodna.