Komoly hízásnak indult a Square Enix. A meghatározó japán kiadó egyik legszerencsésebb döntésének bizonyult az Eidos felvásárlása. Való igaz, hogy az akvizíció a kevésbé jövedelmezőnek ítélt franchise-ok és stúdiók lenyesegetése miatt magyar szempontból különösen fájdalmas volt (egy perces néma csend az Eidos Hungary emlékére), a kiadó elérte célját, és sikeresen vetette meg a lábát a japánnál lényegesen nagyobb nyugati piacon.
A Square Enix tulajdonába került stúdiók között találjuk a koppenhágai IO Interactive-ot, ami pillanatnyilag gőzerővel dolgozik jövőre esedékes Hitman: Absolution című játékán. A tetovált tarkójú bérgyilkos köré felépített brandet olyannyira erősnek érzik a japánok, hogy egy második stúdiót is ráállítanak. A Square Enix Montreal jövőre nyitja meg kapuit és szív magába 150 fejlesztőt, hogy AAA-kategóriás játékokat ontson magából. Első projektjük egy prémium kategóriás Hitman lesz valamikor a nem túl távoli jövőben. Ebből arra következtethetünk, hogy az IO és a Sqare Enix Montreal hasonló felosztásban készíti majd a Hitman epizódokat, mint ahogy az Infinity Ward és a Treyarch tette azt a Call of Duty esetében.
Montreal - ahol a legmagasabb az egy négyzetméterre jutó játékfejlesztők száma - ad egyébiránt otthont az Eidos Montrealnak is (meglepő, ugye?). A stúdió a Deus Ex: Human Revolution sikere után a Thief feltámasztásán ügyködik, de a közeljövőben 100 fős erősítésre számíthat, hogy egy meg nem nevezett harmadik brandet is a szárnyai alá tudjon venni.