Hála a magasságosnak, már régen túllépett a játékipar azon, hogy csak egy-két olyan grafikus motort képes produkálni, amelyik megfelelő szakemberek keze alatt lenyűgöző látványt varázsolnak a képernyőre.
Létezik bizony alternatívája az agyonhasznált (némely játékban szemrevaló, máskor kiábrándító látványt produkáló - persze ez nem a motor hibája) Unreal Engine 3-nak is, elég csak a Crytek, a Valve, az id Software, a GSC Game World saját megoldásaira gondolnunk.
Bátran ide sorolhatjuk, lengyel Techland által fejlesztett Call of Juarez: Bound in Blood alatt futó Chrome Engine 4-et is, mely annak ellenére, hogy a multiplatformitás jegyében lemondott a DirectX 10-ben rejlő lehetőségekről, csodálatos dolgokra képes. Nem vagyok grafikus, sem programozó, de játékos szemmel elnézve eme rövidke prezentációt, csakis arra a véleményre juthatok, hogy nyugodtan használhatná több játék is.