Kétség kívül az utóbbi évek egyik legjobb alkotása lett a The Witcher III: Wild Hunt, valamint a kiegészítői. A játékot fejlesztő CD Projekt Red pedig kiérdemelte a rajongók elismerését és bizalmát, és a jelek szerint a csapat továbbra is ezen az úton szeretne továbbhaladni.
Marcin Iwinski, a CD Projekt Red társalapítója a PCGamernek beszélt a loot boxok, valamint a mai játékipari trendek témájáról, és elmondta, hogy az ő álláspontjuk az, hogy a játékosoknak a pénzükért egy nagy, tökéletesre csiszolt alkotást kell kapniuk, ami rengeteg szórakoztató játékórát kínál. Iwinski szerint a legjobb reklám az, ha egy boldog játékos ajánlja a címet a barátainak.
A társalapító a különféle extra tartalmakról is ejtett néhány szót, így például megtudtuk, hogy azt tekintik a stúdiónál kiegészítőnek, ami új sztorit, valódi újdonságokat és hosszú játékidőt nyújt a vásárlónak, a DLC-k pedig csak apró extrák, amelyeknek ingyenesnek kell lenniük.
Iwinski örül annak, hogy a játékosok nem hagyták szó nélkül a tavalyi loot box-botrányt, és reméli, hogy ez az egész balhé jó hatással lesz a videojáték-iparra. A lengyel csapat társalapítója végül azt is hozzátette, hogy tudják, mire számítanak a rajongók a Cyberpunk 2077 kapcsán, és meg fognak felelni az elvárásoknak.
Ti elégedettek vagytok a CD Projekt Red üzletpolitikájával?