Hirdetés

CD Projekt: nem lehet mindig a PC a vezető platform

|

A lengyel fejlesztők mindig előnyben részesítették a számítógépeket, ez viszont változhat a jövőben.

Hirdetés

A The Witcher 3: Wild Hunt fejlesztői mindig is nyíltan vállalták, hogy elkötelezettek a PC iránt, ennek oka viszont igen egyszerű.

Adam Badowski, a CD Projekt RED vezérigazgatója elárulta, hogy a döntés hátterében nem a hűség, vagy bármilyen más nemes ok áll; azért választották a The Witcher 2: Assassins of Kings vezető platformjának a PC-t, mert azt találták a legerősebbnek.

"Sok olyan dolgot tudunk a következő generációs platformokról, amiket egyelőre nem kommentálhatunk, de a stratégiánk alapeleme, hogy mindig igyekszünk maximálisan kihasználni a platform lehetőségeit, sajátságos erősségeit és előnyeit. Általában a leggyengébb platform határozza meg a többi verzió minőségét, de a magas színvonalú látvány a védjegyünk, így minden platformhoz a lehető legegyedibben kell hozzáállnunk." - mondta Badowski.

Elárulta még, hogy ugyan a DirectX 11 és a 64-bites architektúra használata központilag van meghatározva, szeretnék, ha minden platform külön bánásmódban részesülne. Szerinte a jövőben a platformok képességei egységesek lesznek, csak az irányítást kell külön-külön behangolni. Ha lemaradtatok volna, zárkóztasson titeket fel a fent is látható The Witcher 3: Wild Hunt trailer megnézése.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)