C&C 3: Mi Kane-e, ha vóna?
A Command & Conquer 3 egyértelműen az idei év egyik legjobban várt stratégiai játéka. Az Electronic Arts-nak óriási esélye van rá, hogy a cég kicsit mostanában megtépázott hírnevét helyreüsse a trilógia utolsó darabjával…
Hirdetés
Az EA Los Angeles vállán nagy felelősség nyugszik… A Battle for Middle Earth két részét fejlesztő csapat most minden idők egyik leghíresebb stratégiai játéksorozatának záró epizódját hegeszti, és márciusban tudjuk majd meg, hogy meg tudnak-e felelni a kihívásnak. Addig is ebben az előzetesben szeretnénk veletek megosztani azokat az újabb információmorzsákat, amelyekre mostanában derült fény…
Éljenek az alienek!
A legérdekesebb infók a Földre került idegen lényekről szólnak – ez lesz ugyanis az a „harmadik fél”, amelyről korábbi előzetesekben olvashattunk. A nevüket ugyan még nem tudjuk, annyit viszont igen, hogy egyrészről rendkívül intelligens és opportunista lények, másrészről roppant agresszívak. A sztori szerint évezredekig „aludtak” egy hatalmas űrhajón, egyetlen jelre várva, amely majd felébreszti őket. A tiberium Földön való megjelenése volt számukra ez a jel: azonnal megindultak és leszálltak a jó öreg bolygónkon, ahol szívüknek kedves vérengző háborút találtak a GDI és a NOD között, úgyhogy úgy döntöttek, ők is beszállnak a buliba, és meccs végén kivégzik a gyengébb félt…
Az idegen lényeket állítólag fantasztikusan hangulatosan sikerült megalkotni. Az egységeik a klasszikus sci-fi filmek járműveire és szörnyeire emlékeztetnek, mint például a háromlábú lépegetőik, az Annihilatorok, a többiek pedig egyszerre organikus és high tech külsővel bírnak. Emellett épületeik kicsit hasonlítanak a StarCraftban a Protossokéra, úgyhogy gondolom az EA Los Angeles a régi Blizzard klasszikus híveinek is szeretne kicsit kedvében járni.
Jó üzletemberek (illetve üzletalienek…) lennének…
A eredetibb külső mellett a másik alapvető különbség a játék gazdasági részére vonatkozik: az idegen lények nemcsak több pénzt kapnak a tiberium kibányászásért, illetve „learatásáért”, hanem ráadásul még silókat sem kell felhúzniuk, ami nagy előny a GDI-al, illetve a NOD-dal szemben. Hogy azért az egyensúly megmaradjon az idegenek járműveinek és különféle egységeinek páncélzata jóval gyengébb, mint a másik két félnek, úgyhogy sokkal többet kell legyártaniuk ahhoz, hogy ne söpörjék el őket a csatatéren.
Az előbb említett Annihilatorok érdekessége még, hogy egyszerre három egységet is sorozhatnak a három különböző irányba tartó felszerelt lézerpuskáikkal. Fejlesztésük során pedig külön olyan alkatrészt is fel tudsz majd felszerelni, amelyik a gyalogságot szedi szét darabjaira, így a rakétavető egységek ellen is rendkívül hatékony lesz.
Király, megint B-mozi!
A single player részt érdekesen oldották meg a készítők, ugyanis a játék elején csak két régi marakodó fél, a GDI és a NOD között választhatsz majd: az idegen lények kampányát csak akkor kezdheted el, ha már a másik kettőt végigtoltad.
A sztorit pedig ismét a jó öreg módszerrel, egyszerre „grandiózus” és nagyon mókás B-mozikon keresztül ismerhetjük meg. Joseph D. Kucan természetesen vissza fog térni, mint Kane (ez most már százszázalékosan biztos), mellette pedig olyan világsztárok szerepelnek majd, mint Tricia Helfer (az enyhén alulöltözött szőke hölgy a képeken ;)), Grace Park (a fekete hajú koreai származású bombázó) a Battlestar Galactica-ból, Josh Holloway a Lostból, illetve két olyan régi sztár, mint Michael Ironside (aki mellesleg Sam Fisher hangja az összes Splinter Cellben), és Billy Dee Williams, aki Lando Calrissian volt a Birodalom Visszavágban.
Végül az is jó hír, hogy az Electronic Arts nagyon erős multiplayeres online közösséget akar kifejleszteni a játékhoz, ladder rendszerrel, klánokat támogató internetes kezelőfelülettel, rendszeresen megrendezett versenyekkel (amelyeken valószínűleg majd pénzt is lehet nyerni…) és sok egyéb nyalánksággal.
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én speciel tűkön ülve várom azt a március 28.-at, amikor a Tiberium Wars végre megjelenik…
Hirdetés
Hirdetés