Hirdetés

Casual játékok – Drágább a reklám, mint a fejlesztés

|

A Ubisoft amerikai képviseletének elnöke értekezett röviden az iparág jelenlegi trendjeiről, s az alkalmi játékokról.

Hirdetés

Laurent Detoc az SFGate.com munkatársával beszélgetett a játékipar mindenütt megfigyelhető jelenségeiről, mint a felvásárlások, cégfúziók illetve az alkalmi játékok előretörése. Az elmúlt évek munkájának köszönhetően 2007-ben a harmadik legnagyobb független fejlesztő- és kiadóvállalat posztját betöltő Ubisoft mintegy 1.5 milliárd dolláros forgalmat tudott felmutatni az előző pénzügyi év során, ami 43%-os növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest. Természetesen ők is érdekeltek a növekedésben, ám nem szeretnék mindenáron a konkurencia példáját követni (Activision - Vivendi házasság, EA - Take Two akvizíciós kísérlet). A Ubisoft inkább belülről generált növekedés híve.

Petz

petz.jpg


Továbbra is a casual piac élvonalában (Petz, My Coach) kívánnak maradni, hiszen jelenleg bevételük 25%-át köszönhetik az alkalmi játékosoknak. Leszögezte, hogy a fejlesztés költségei alacsonyak ugyan, ám marketingre lényegesen többet kell költeniük annak érdekében, hogy minél szélesebb réteggel ismertessék meg termékeiket, s rávegyék a potenciális vásárlókat pénzük elköltésére.

 


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)