A Castlevania előssorban PS3-ra készült, legalábbis a fejlesztők ezt a platformot tartják elsődlegesnek saját bevallásuk szerint. Ennek ellenére a Castlevnia nem támogatja a Sony "Move" megoldását.
Az új mozgásérzékelős kütyükben biztosan van fantázia, és talán az sem véletlen, hogy a két nagy rivális nagyjából egyidőben áll elő saját megoldásával. Most már csak az a kérdés, vajon mennyi, és milyen játék támogatja majd az új technológiát. Az Eipc ugye már megmondta, hogy a Gears of War szériában nem használják a Natalt, most pedig a Castlevania fejlesztői döntöttek úgy, hogy nem éri meg foglalkozni a dologgal. Az is kiderült, hogy a Natal talán korántsem annyira profi, mint azt gondolnák, és akkor talán a Move sem akkora áttörés, mint a Sony szeretné. Felmerülhet a kérdés: vajon mennyire van szüksége a mai játékoknak a mozgásérzékelésre?