A japán cég idén elég jól áll, és a jövő is fényesnek tűnik számára. A januárban megjelent Monster Hunter World már az év elején gondoskodott a boldogságról, és nem csak hogy jó értékeléseket kapott, a eladási rekordokat is döntögetett.
Úton van a PC-s változat, ami szintén jól fogyhat, jövőre pedig jön a Resident Evil 2, valamint a Devil May Cry 5, hogy mást ne említsünk. Egy interjúban a Capcom Europe ügyvezetője, Stuart Turner elárulta, hogy a kiadónak fontosabb a jó pontszám, mint a jó eladások.
"Vannak részvényeseink, akiket boldoggá kell tennünk, de nem minden a pénzről szól. Ott a művészeti oldala a dolgoknak, hogy tudjuk, a helyes úton járunk. Ha összehasonlítjuk a Resident Evil 7-et a Resident Evil 6-tal, a számok nem egyformák, de ha a profitot nézzük, rendben vagyunk. A céljainkat sikerült elérni. Bizonyos esetekben a jó pontszám elérése ugyanannyira számít a Capcomnak, mint egy játék, ami milliós példányszámban talál gazdára. Inkább kapjon egy cím 9-et [a 10-es skálán] és fogyjon belőle kevesebb, mint 6-ot és több."
A marketingigazgató, Antoine Molant hozzátette még, hogy az első napi eladások sem fontosak annyira, mint régen, most hosszútávra számolnak, és így nagyon elégedettek a Resident Evil 7 teljesítményével, valamint azzal, hogy a VR zászlóshajója lett.
A GameIndustry.biz úgy tudja, míg az RE6-ból 7,1 milliót adtak el, az RE7-ből a pozitív fogadtatás ellenére is 5,1 millió fogyott.