Ugyan a következő nagy adag infót a játékról majd csak az E3-on árulják el, a Call of Duty WWII-ről egy-két kisebb részletet folyamatosan el-elhint a játék mögött álló Sledgehammer Games két alapítója. Michael Condrey és Glen Schofield nyilatkozott az Edge magazinnak is, és ezúttal is akadt néhány érdekes válaszuk, ahogy néhány új kép is napvilágot látott.
Meséltek például európai kutatókörútjukról, de kitértek a többjátékos módra is. Kiemelték például, hogy a futurisztikus elemek hiánya miatt egy fokkal lassabb, taktikusabb lesz a multis játékmenet. Emellett a Call of Duty: WWII pályáinak kialakítását is befolyásolta, hogy nem kell annyit a fentről érkező fenyegetésekre koncentrálnunk. A multis helyszínekkel kapcsolatban további érdekesség, hogy a Sledgehammer igyekszik majd apró sztorikat elmesélni a harctereken, illetve hogy valószínűleg nem csak az európai fronton csatázhatunk majd, de erről még nem mesélhettek a készítők.
Végül szóba került a Zombies mód, aminek kapcsán egy egészen egyedi megközelítést terveznek. A Call of Duty: WWII kooperatív módját is valós eseményekre fűzik fel, így ennek kapcsán is hasznos infókat gyűjtöttek az európai csaták helyszínein. Condrey pedig hozzátette, hogy az "egyedi Dead Space-es kézjegyünk is rajta lesz" a módon. Ezzel arra utalt, hogy a Sledgehammer Games alapítói a Visceralnál dolgoztak elég magas beosztásban a horrorjátékok készítése közben, így tudnak egyet s mást arról, mitől volt olyan emlékezetes Isaac kalandja.
Mit szóltok az új infókhoz?