Az idei E3-as PlayStation konferencián láthattuk egy látványos traileren a Call of Duty: WWII multiplayert, de nem derült ki sok minden arról, milyen újításokat vezetnek be. A fejlesztők saját livestreamjükben viszont jó néhány érdekességet elárultak az idei CoD-ról.
Jó ideje állíthatunk össze magunknak különböző loadoutokat, a Treyarch által meghatározott, elkölthető pontokkal dolgozó rendszer helyett viszont idén azt választhatjuk ki, milyen egység katonájaként lépük a harcmezőre. Mindegyikhez különböző játékstílusok és fegyverzet tartozik majd, de mindegyiken belül kiválaszthatjuk, milyen felszerelést szeretnénk csatába vinni. A Call of Duty: WWII multijában a légi szállítású, páncélos, hegyi, expedíciós és gyalogsági alakulatokat választhatjuk, melyek mindegyike más stílust képvisel.
Az ejtőernyősök a gyors mozgásra mennek rá, míg a páncélosok az agresszívan támadó játékosok kedvencei lesznek. A hegyi alakulatokban találjuk a mesterlövészeket, az expedíciós egységek specialitása a közelharc lesz, végül az egyszerű gyalogosok a középtávon hasznos puskákat kapják majd.
Szóba kerültek emellett a Call of Duty: WWII közösségi terei, a főhadiszállások is. A 48 fő befogadására képes pályákon részt vehetünk 1v1-es párbajokban, vagy megpróbálhatjuk megdönteni a lőtér aktuális pontrekordját is.
Emellett kitértek a fejlesztők az új, War játékmódra, amiben különleges feladatokat kapunk, erre egy tank felrobbantását hozták fel példaként - ami persze azt jelenti, hogy míg az egyik támad, a másik csapatnak meg kell majd védenie. Emiatt a War módhoz külön pályák készülnek, nem a normál TDM helyszíneken folyik a háború. A PS4-es béta indulásának időpontja után megtudhattuk, hogy ott három napig, tehát augusztus 28-áig tart a teszt, illetve lesz még egy kör PS4-en és Xbox One-on, ez szeptember 1-je és 4-e között esedékes. A PC-s bétáról egyelőre nem volt szó.
Végezetük kitértek arra is, hogyan kezelik majd a náci szimbólumokat a Call of Duty: WWII-ben. Sokaknak feltűnhetett, hogy több hivatalos anyagon lecserélték a horogkeresztet, ez viszont csak a multis és a zombimódban lesz így, a kampányban a történelmi hitelesség miatt maradnak a szvasztikák. A fejlesztők azzal indokolták a döntést, hogy bizonyos országok írott vagy íratlan szabályai tiltják a horogkereszt ábrázolását és nem akarták, hogy emiatt kelljen külön változatokat kiadni valahol, így több részre választva a közösséget.