Hirdetés

Call of Duty: WWII - a fejlesztőcsapat tényleg hisz benne, hogy idén kiemelkedő lesz a PC-s változat

|

A Sledgehammer mellett a Raven Software is besegít a Call of Duty: WWII PC-s változatának elkészítésébe és mindkét csapat rendkívül optimista az idei rész kapcsán.

Hirdetés

A Call of Duty: WWII-vel azokat is szeretné visszaszerezni az Activision, akik már évek óta nem néztek a széria irányába, ennek érdekében pedig nem csak a második világháborúhoz tértek vissza. Az idén soron lévő készítők a PC-s változatot illetően is erősen fogadkoztak nemrég.

Hirdetés

A Sledgehammer egyik alapítója, Michael Condrey és a nekik besegítő Raven Software technológiai főnöke, Dwight Luetscher mesélt a portról még a hétvégi PC-s béta indulása előtt a PC Gamernek.

"Úgy hisszük, ez lesz az év, amikor a PC az elvárásokon felül teljesít. Idén mindent beleadunk, hogy visszanyerjük a PC-s közönséget"

- mondta Luetscher.

Ennek jegyében egész nagy szabadságot kapunk a grafikai beállítások terén, a Call of Duty: WWII-vel akár 4K-s, vagy 21:9-es képarányú felbontások mellett is játszhatunk, a frame rate felső határa pedig 250. Ja és a látószögünket is állíthatjuk, ami egyáltalán nem elhanyagolandó részlet, de nem ez az egyetlen terület, amire odafigyeltek a készítők.

"Általánosságban sokat dolgoztunk az irányításon, olyan finomhangolásokat végeztünk, amik kifejezetten a PC-s verzióra vonatkoznak"

- mondta a Raven egyik vezetője.

Ennek keretein belül a kontrolleres játékosok nem kapnak célzásrásegítést PC-n, hanem ehelyett sokkal részletesebb érzékenységi beállításokat kapnak az analóg karokhoz. Ráadásul külön egérérzékenységet is választhatunk azokhoz a helyzetekhez, amikor a fegyverünk irányzékát használjuk, ami érdekes finomhangolási lehetőség a Call of Duty: WWII PC-s táborának.

A Sledgehammer alapítója, Michael Condrey kiemelte, hogy a pályatervezéskor is többet gondoltak a számítógépes játékosokra, aminek az eredményeképpen például Aachen nem tetszett igazán a konzolos gamereknek, akik először bétázhattak néhány hete. Minderről még a béta indulása előtt nyilatkoztak, ám azóta Condrey már reagált is a közönség visszajelzéseire a játék Reddit-oldalán.

A bétában nagy számban megjelenő csalókról speciel nem ejtett szót, pedig annyian panaszkodnak miattuk, hogy külön subreddit indult csak a csalók jelentésére WWIIcheaters néven. Kiemelte viszont, hogy a Call of Duty: WWII hálózati teljesítményén, az egér viselkedésén, a többmonitoros rendszerek kezelésén és a más programok és a játék közötti váltáson is javítani szeretnének.

Emellett a szintén számos panasz tárgyát képező renderelési teljesítményt is a javítandó területek közé sorolta, ahogy a kezelőfelülettel, a billentyűkiosztás testreszabhatóságával és a látószög-állítási lehetőségekkel kapcsolatos aggályokat is elismerték. Hogy mindezekből mit sikerül helyrehozni és mennyire lehetünk PC-n elégedettek az új CoD-dal, az november 3-án kiderül.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)