Az elmúlt pár évben simán mentek a Call of Duty szerverek az első pillanattól kezdve, pedig több millióan terhelték őket. A Call of Duty: WWII viszont már több mint egy hete küszködik, lassú a matchmaking, néha nem is lehet csatlakozni a szerverekre, vagy véletlenszerűen kidobja a játékosokat. A probléma minden platformon fennáll.
A Sledgehammer hivatalos közleményben ígérte meg, hogy a szituáció hamarosan megoldódik. Egyelőre ideiglenes áthidalóként peer-to-peerre cserélték a dedikált szerveres megoldást, amitől a játék ugyan stabilabbá vált, de a hostváltás és hasonló kellemetlenségek miatt az élmény még nem teljes. Most azt tartják elsődlegesnek, hogy visszatérjenek a dedikált szerverekhez, és eleinte kisebb régiókban, majd az Egyesült Államokban is elkezdték tesztelgetni azokat. Először a konzolos változatokat frissítik, és ha az azoknál bevezetett változtatások működnek, kiadják a PC-s patch-et is.
Továbbá dolgoznak a főhadiszállás (Headquarters) javításán is, ahol egyelőre csak úgy lehet egynél több játékos, ha valaki behívja a barátait. Később a Destiny 2 Toweréhez hasonlóan rengetegen lesznek.
Ti mennyire érzékelitek a problémákat?