A játékosok nagy részének elegük lett már a falon rohangáló, ugra-ugra Call of Duty epizódokból, a Sledgehammer játéka pedig pontosan az ő számukra készül. Visszatérünk a második világháború lövészárkaiba, az időbeli visszaugrás pedig a játékmenetet is érinteni fogja.
A Call of Duty: WWII kapcsán azt a kérdést szegezték Twitteren Michael Condrey társalapítónak, hogy lesz-e a játékban korlátlan futási lehetőség. Erre pedig egyértelmű nem válasz érkezett, vagyis hosszú idő után ez lesz az első Call of Duty, ahol nem nyomhatjuk a végtelenségig a futás gombot, mint bolond a kapucsengőt. Az egyelőre nem tisztázott, hogy mindez csak a kampányra vonatkozik-e, vagy esetleg a többjátékos módban is korlátozva leszünk. Az is elképzelhető, hogy multiban valamiféle perk kapcsolódik majd a futáshoz.
Korábban pont a rajongók követelték a korlátlan sprintet, de mivel most szemmel láthatóan mindenki szeretné a pörgős játékmenetet egy megfontolt, lassabb és taktikusabb rendszerre cserélni, érthető döntésnek tűnik az is, hogy katonánk nem bírja egy szusszal átfutni a teljes harcmezőt.
Ti örültök, hogy eltűnik a korlátlan futás?