Hirdetés

Call of Duty: WWII - nem rohangálhatunk a végtelenségig a fronton

|

Több szempontból is visszatér a gyökerekhez a legújabb Call of Duty játék, például a korlátlan sprintelésnek is búcsút inthetünk.

Hirdetés

A játékosok nagy részének elegük lett már a falon rohangáló, ugra-ugra Call of Duty epizódokból, a Sledgehammer játéka pedig pontosan az ő számukra készül. Visszatérünk a második világháború lövészárkaiba, az időbeli visszaugrás pedig a játékmenetet is érinteni fogja.

A Call of Duty: WWII kapcsán azt a kérdést szegezték Twitteren Michael Condrey társalapítónak, hogy lesz-e a játékban korlátlan futási lehetőség. Erre pedig egyértelmű nem válasz érkezett, vagyis hosszú idő után ez lesz az első Call of Duty, ahol nem nyomhatjuk a végtelenségig a futás gombot, mint bolond a kapucsengőt. Az egyelőre nem tisztázott, hogy mindez csak a kampányra vonatkozik-e, vagy esetleg a többjátékos módban is korlátozva leszünk. Az is elképzelhető, hogy multiban valamiféle perk kapcsolódik majd a futáshoz. 

Korábban pont a rajongók követelték a korlátlan sprintet, de mivel most szemmel láthatóan mindenki szeretné a pörgős játékmenetet egy megfontolt, lassabb és taktikusabb rendszerre cserélni, érthető döntésnek tűnik az is, hogy katonánk nem bírja egy szusszal átfutni a teljes harcmezőt.

Ti örültök, hogy eltűnik a korlátlan futás?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)