Hirdetés

Call of Duty: WWII - változik egy játékmód, de nem úgy, ahogy a rajongók szeretnék

|

Ugyan a Call of Duty: WWII alkotói szavazásban kérték ki a játékosaik véleményét a Domination mód átalakításáról, de végül úgy döntöttek, nem hallgatnak rájuk.

Hirdetés

Nemrég érkezett egy jó adag új tartalom a Call of Duty: WWII-höz, de az egyik, már meglévő játékmódhoz is hozzányúlt a Sledgehammer Games csapata. A három kontrollpont elfoglalásáról szóló Domination kapcsán szeretné elérni a csapat, hogy egymás öldöklése és a feladat teljesítése közötti egyensúlyt megtalálják, de úgy tűnik, ebben nem teljesen értenek egyet a rajongókkal.

Hirdetés

Korábban egy twitteres szavazásban kérdezték meg a játékosaikat, hogy szerintük hány pont megszerzéséig tartson egy Domination meccs, a közösség pedig a száz pontos limit mellett tette le a voksát ötven helyett. Mint kiderült, a csapat a belső tesztek során egy harmadik pontszám mellett döntött és végül hetvenöt pontban állapították meg a győzelemhez szükséges határt. Mint kiderült, a Call of Duty: WWII játékosait túlságosan lefoglalta a többiekre való vadászat és a kontrollpontokkal nem foglalkoztak, mikor száz pont volt a cél. Amikor pedig csak a fele, az egyik csapat gyakran elfoglalta mind a három pontot, a spawnpontok elhelyezkedésének átalakulása miatt gyakran nem találta meg egymást a két csapat. Arról még nem volt szó, mikor lép életbe a változtatás, de ezt külön jelzik majd a közösségnek.

Szerintetek jól döntöttek a Sledgehammernél?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)