Hosszas hallgatás után hivatalos Call of Duty: World at War csatornákon keresztül friss információk érkeztek a jövőben megjelenő PC-s verziót érintő javítócsomagról, melynek jelenlegi helyzetéről egyre többször érdeklődnek a játékosok. Szeretnék megtudni, miért tartják vissza áhított frissítésüket hónapok óta. A témában JD_2020 fedőnév alatt futó Josh Olin közösségért felelős menedzser tartott kiselőadást az alkotás hivatalos fórumában, elmondása szerint asztali rendszerekre kiadott frissítésekhez minimum nyolcheti fejlesztési idő szükségeltetik.
A folyamat alatt feldolgozzák 35 millió rajongójuk közül beérkezett visszajelzéseket, technikusaik számára eljuttatják a problémásnak minősített és kijavításra várakozó elemeket, majd következik a tesztelés, a patch eljutatása az Activision illetékeseihez, aztán még több tesztelés, utolsó lépésekben pedig telepítő készítése és a frissítés terjesztése. Josh Olin számításai szerint ez több mint két hónapot vesz igénybe, sürgős esetekben leredukálhatják a fejlesztési időt, azonban erre ritkán kerül sor. Legnagyobb problémát az olyan PC-s disztribúciós rendszerek hiánya jelenti, melyek Xbox 360 és PlayStation 3 konzolok esetén rendelkezésükre állnak (Xbox Live és PlayStation Network), ugyanis nem tudják azonnal elérni felhasználóikat. Huh, Steam?