Épp zajlik a Call of Duty: Mobile nyilvános, de korlátozott tesztelése. Pár dolgot helyre kell raknia a fejlesztőcsapatnak, hogy mindenkit ráengedhessen.
Közben folyamatosan jelentik be a fontos tudnivalókat, ma például azt, hogy a hagyományos multis módokon túl lesz természetesen battle royale is, mely részben hasonlít a Black Ops 4-ben látott Blackouthoz, de azért egy kicsit mégis más; gyakorlatilag összeollóztak mindent, ami a népszerűbb játékokban látható, épp csak építkezni nem kell.
Ismét 100 játékos küzdhet meg egymással egy-, két- vagy négyfős csapatokban. A meccsek elején mindenki hat kaszt közül választhat egyet, melyek mindegyike egyedi képességeket kínál: a Defender pajzsot használhat, a Mechanic EMP drónnal zavarhatja a kütyüket, a Scout Sensor Dartot lőhet, amivel egy adott területen láthatja az ellenségeket, a Clown egy játékbombával idézhet meg zombikat, a Medic magát és a környezetében lévőket gyógyíthatja, míg a Ninja a Grapple Gunnal húzódzkodhat fel épületekre. Mindenki rendelkezik egy passzív tulajdonsággal is; van, akinek a sebezhetősége kisebb, és van, aki csendesebben közlekedik.
A játékmenet alapjaiban nincs változás, kiugrunk, földet érünk, lootolunk, aki utoljára életben marad, az nyer. Az elhullott társaink dögcéduláit felszedve újraéleszthetjük őket. Emellett választhatunk belső és külső nézet közül a mérkőzések elején.
A játékteret ismét korábbi játékok pályáiból rakják össze, egyebek mellett a Call of Duty: Modern Warfare, a Modern Warfare 2, a Black Ops és a Black Ops II csatatereit is viszontláthatjuk.
Ha többet szeretnétek tudni, ezt a nagyon hosszú blogposztot olvassátok végig, melyben részletesen szerepel, mely pályákat veszik át, valamint melyik kaszt mire képes,