A Call of Duty nyitányának 2003-ban örülhettünk, durván átgyurmázott id Software által kifejlesztett grafikus motor (Tech 3) hajtotta, melyben pixel-shading technológiával alaposan megdolgozták a vízfelületeket és méretes külső területeket tákoltak össze. A második epizódra körülbelül két évet kellett várnunk, a folytatásban már belső fejlesztésű motor kapott helyet, mely kihasználta a DirectX 9 nyújtotta grafikai lehetőségeket. A fejlesztők megpróbáltak előrukkolni a lehető legrealisztikusabb látványvilággal, munkásságuk sikerességére választ adott az eladott kópiák példányszáma. Következett a harmadik rész, mely asztali rendszerekre nem tette tiszteletét, így kimarad az összehasonlításból. 2007 novemberében kiadták a Call of Duty: Modern Warfare névre hallgató darabot, történetét, játékmenetét mindenki ismeri. Grafikai megjelenítését vizslatva bőven megfelelt az akkori elvárásoknak, azonban egyes elemei nem tudták übereleni az elődjei által bemutatottakat. Idén megkaparinthattuk a World at War-t és ismét megcsodálhattuk a vérfrissített grafikát és felturbózott környezetet. Vízfelületei, tűz- és robbanáseffektjei bámulatosak, erről megbizonyosodhattok az alábbi képre fókuszálva. További képeket a PCGH oldalán találhattok!