Erre a kérdésre csak a megjelenés után kapjuk meg a választ, így be kel érnünk a szép lassan kiszivárgó információkkal. Az ellenfelünk neve Zakheav lesz, ő lesz az a hadúr, aki a sztálini érába szeretné visszavinni Oroszországot. Nagyon jók a kapcsolatai, így a korrupt üzetemberek erőforrásaihoz ugyanúgy hozzáfér, mint a katonai gépezethez, amit ellenünk is küld majd. Az egyik küldetésről is kaptunk pár részletet, amiben orosz kémként az egyik keleti régióban vetnek be minket egy fontos személy védelme miatt. A történet mellett a játék maga is érdekes lesz. A fejlesztők garantálják majd a 60 FPS-t, így az éles szemű játékosoknak nem lesz oka a panaszra. A robbanásoknak fizikailag is látható hullámaik lesznek, amik a környezetben is kárt tehetnek. A járműveket gyakorlatilag darabokra lehet majd lőni, amit természetesen robbanással zárhatunk le. A gránátokat felvehetjük és visszadobhatjuk a feladónak, ami főleg a multiplayer meccseken lesz érdekes elem. A fegyverek realisztikusak lesznek, ezáltal az erősebb mordályokból kilőtt golyók a fából készült objektumokon is áthatolnak majd. Szintén beígértek olyan szintű kidolgozást, mint amit az Oblivion játékban láthattunk, ezt a környezet megvalósítására kell érteni. A küldetések során nagy fokú szabadságot kapunk a feladatok teljesítésére, ráadásul szabadon bejárható lesz minden terület, de nem kell GTA szintű megvalósításra számítani. A végére maradt az AI egyik jellemvonása, ami szerint a csapattársak segítenek majd felkutatni az ellenfeleket és a feladatokban is segédkeznek nekünk, így nem ők lesznek ránk utalva, mint eddig.
Call of Duty 4 finomságok
A Call of Duty 4: Modern Warfare bejelentése felcsigázta a sorozat rajongóit és az FPS játékok szerelmeseit egyaránt, ám az még kérdéses, hogy sikerül e megtartani a Call Of Duty sorozatra jellemző minőséget.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés