Közeledünk a bejgli aromáktól átitatott ünnepekhez, egyes munkakörökben feladatot teljesítő jómunkásemberek kénytelenek robotolni, miközben társaik leheverednek meleg kandallójuk mellé, belehuppannak kényelmes foteljeikbe, esetleg megérdemelt szabadidejükben kedvenc hobbijuknak hódolnak. Az United Service Organizations (USO) hadosztályában megbízatásukat kitöltő amerikai katonák az ünnepek ideje alatt megismerkedhetnek az Activision két alkotásával, napi teendőik mellett kikapcsolódásként a Guitar Hero: World Tour és Call of Duty: World at War virtuális világában merülhetnek el.
A világunkat védelmező bátor férfiak és hölgyek szórakoztatásra szervezett akció mellett az Activision brigádja további rendezvényekkel kedveskedik, játékosainak és hamarosan játékosaik körében köszönthető hivatásos katonáknak. A World at War amerikai megjelenését direkt módon a Veteránok Napjára időzítettek, így debütálása pillanatában az izgatott játékosok összemérhetik tudásukat a valódi harcmezőn szolgálatot teljesítő „kollégáikkal". Az amerikai fővárosban minden egyes Call of Duty: World at War értékesítéséből befolyt összegből tíz dollárt az USO szervezetének ajánlottak fel, a felső határ 20.000 zöldhasú. Természetesen a Guitar Hero: World Tour bevételeinek bizonyos részével is támogatni kívánják az USO-t, eddig több mint 100.000 dollár értékben adományoztak Guitar Hero III példányokat a szervezetnek, melynek keretében az USO bázisain külön játékos részlegeket alakítottak ki.