Lehet szidalmazni az Activision Blizzard üzletpolitikáját, durvábbnál-durvább jelzőkkel illetni Bobby Kotickot, semmi sem változtat azon a tényen, hogy amit a CoD-szériával művelnek, sikeres.
Előzetes félelmeink ellenére a Call of Duty: Black Ops kifejezetten jól sikerült (a PC-s kiadás sajnos gyorsjavításra szorult), olyannyira, hogy még az Infinity Ward szétverése sem ingatta meg a brand (és nem a fejlesztőcsapatok) iránt elkötelezett rajongókat, akik több pénzt költöttek rá az első napon, mint bármely másik szórakoztatóipari termékre a történelem folyamán.
Ezek után tényleg nem érhet senkit meglepetésként, hogy a kiadó képviseletében Eric Hirshberg CEO egy befektetői konferencián New Yorkban kijelentette, hogy jelentős erőforrásokat állítottak a szériára. Mielőtt még a 2011-es Sledhammer Games-féle (állítólag sci-fi) Call of Duty megjelenne, példátlanul sok post-release tartalmat dobnak piacra a Call of Duty: Black Ops rajongóinak örömére. A rengeteg DLC mellett Hirshberg arra is büszke, hogy milyen komoly kutatás zajlik a széria továbbfejlesztése érdekében, illetve a következő CoD gameplay tekintetében jobb már nem is lehetne.
A következő hónapokban a nagyközönség többet is megtud majd a kiadó terveiről, amelyek a CoD franchise globális kiépítésére vonatkoznak.