Ugyan lesznek egyjátékos kihívások, és MI elleni játék, de a szokásos, filmszerű akcióorgia elmarad, legalábbis ami a Call of Duty: Black Ops 4-et illeti. Dan Bunting nyilatkozata szerint ez már a tervezési fázis legelején eldőlt.
A stúdió feje elmesélte, hogy a céljuk mindig is egy olyan élmény felépítése volt, ami a haverokkal történő közös játékra koncentrál.
"Ha ránézel az egész Black Ops sorozatra, akkor tisztán látszik, hogy a játékosok inkább egy közösségi élményként tekintenek rá."
Mi mondjuk az első két rész kapcsán nem erre emlékszünk, de oké. A Treyarch erre játszik rá a Black Ops 4-gyel, amit az elejétől kezdve a társas mókázásra, és a bővíthetőségre koncentrálva húztak fel. Változtak az idők, és manapság már sokan úgy ugranak bele a lövöldébe, hogy a single-player gombot meg sem közelítik.
"Amikor én kezdtem el multizni a CoD játékokkal, akkor talán a felhasználók 10 százaléka játszotta a kompetitív multi részét. Ha elpörgetünk 2015-2016-ig, akkor ez a szám 90-re ugrik. Ha ezt az adatot nézed, akkor láthatod, hogy nem volt olyan nehéz döntés dobni a kampányt."
Bunting hozzátette, hogy a Black Ops 4-et folyamatosan fejleszteni fogják, és hosszú távra terveznek vele. A megjelenés után rengeteg tartalommal fogják bővíteni, hogy így szolgálják a közösséget. Kérdés adott: ez az ígéret elég nektek ahhoz, hogy komolyabban tudjátok venni az idei CoD mókát, vagy inkább megy a temetőbe az egész?