Lehet arról vitatkozni, hogy merre tart a Call of Duty széria, szerethetjük és gyűlölhetjük ezt a kétségkívül sikeres FPS sorozatot., de amit most összehoztak a médiakampányért felelős kommunikációs zsenik, az egyesek ízlésének már túl sok lehet.
A Call of Duty: Black Ops III promóciójáért felelő kreatív elmék megfelelő megoldásnak találták ugyanis azt a remek ötletet, hogy a Twitteren terrortámadások álhíreit posztolják ki. Az Activision hivatalos Call of Duty accountja nevet változtatott a Twitteren, és "Current Events Aggregate" néven működött egy rövid ideig.
Az új névhez természetesen logó és borítókép is dukált, annak érdekében pedig, hogy még jobban egy valódi hírportál látszatát keltsék még a "Where we bring you real news" (Ahol az igazi híreket hozzuk el nektek) mondattól sem riadtak vissza. A kamu hírcsatorna először semmitmondó, általános posztokkal kezdett, írtak a divatvilágról és filmekről, de hamarosan egy valósnak látszó, de szerencsére teljesen fiktív terrortámadásról számoltak be. Tweetjük szerint meg nem erősített hírek érkeztek egy szingapúri robbantásról. A Twitter felhasználók reakciójából látszik, nem mindenki tartotta mókásnak a dolgot.
18 bejegyzéssel később a történet véget ért. Négy órával az első kamuhír után és kettővel az utolsót követően az @callofduty következő bejegyzése nemes egyszerűséggel ennyi lett: "Ez az egész bepillantás volt a Black Ops 3 elképzelt jövőjébe."
Szerintetek megengedhető az efféle álhírekkel való figyelemkeltés vagy az Activision már túl messzire ment?