A Call of Duty: Advanced Warfare az első olyan CoD, aminek már volt ideje beleszokni az újgeneráció csodájában, ráadásául három évig készült, ami emberemlékezet óta nem fordult elő az FPS történelmében.
Vajon emiatt történhetett, hogy a Call of Duty: Advanced Warfare gépigénye szóról szóra megegyezik a Call of Duty: Ghosts-éval? Mert a Kotaku szerint ugye ez a helyzet. A Sledgehammer Games játékának is kell a 6 giga RAM (lehet, hogy ennek tényleg kell), már két magon eldöcög, de nem fáj neki a négy sem, illetve azért szereti, ha legalább egy középkategóriás videokártya is van a gépünkben.
- OR: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
- HDD: 40GB HD
- Sound: DirectX kompatibilis
- DirectX: 11
- Internet: Multiplayerhez
- CPU: Intel Core™ 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom™ X3 8750 2.4 GHZ vagy jobb Ajánlott: Intel® Core™ i5 – 680 @ 3.6GHz
- RAM: 6 GB RAM Ajánlott: 8 GB RAM
- Video: NVIDIA GeForce™ GTX GTS 450 / ATI® Radeon™ HD 5870 vagy jobb Ajánlott: NVIDIA® GeForce™ GTX 760 @ 4GB
Ez egészen pontosan megegyezik azzal, amit a Call of Duty: Ghosts kapcsán mondott az Infinity Ward, ami azért is ijesztő egy kicsit, mert emlékeim szerint a tavaly CoD nem pörgött olyan jól PC-n, mint kellett volna, illetve elég hamar kiderült, róla, hogy ennyit még akkor sem enne, ha kétszer indítanánk el. Ugyanakkor lehet, hogy most - egy évvel később - jutottunk el arra a szintre, amikor a Call of Dutynak már szüksége van egy ilyen konfigra. Az Activision azóta eltávolította a hivatalos oldalról a gépigényt, úgyhogy az is könnyen lehet, hogy csak egy kis bakiról van szó. Hamarosan minden kiderül, de előtte még jöjjön az Advanced Warfare multiplayer bemutató.
Ti mit gondoltok?