Bár még a végleges címét sem ismerjük, a Treyarch gyámsága alatt készülő Call of Duty 7-ről (vagy Call of Duty: Black Ops :) , ahogy tetszik) már sok érdekes infót összekapargathatunk, ha lelkiismeretesen végigtúrjuk a hivatalos fórumot.
Szerencsénkre ezt mások megtették helyettünk, és sikerült is nekik pár olyan, alkotói részről elejtett kijelentést elcsípni, melyekből előre lehet vetíteni a Call of Duty 7 multiplayerének tartalmát. A korábbi kijelentések szerint a Treyarch srácai elsősorban a Modern Warfare 2 hibáit szeretnék elkerülni, és a kihámozott lehetőségek is nagyjából ezeket taglalják. A következő néhány állítás tehát senki ne vegye biztosra, de kezelje azt lehetséges megoldásként elkönyvelni.
-Mikor megpróbáltak minden kasztnak egyedi killstreaket adni, az minőségben és gyorsaságban is rontotta a kaszt létrehozásának tulajdonságait
-Ez azt is jelenti, hogy gyakorlatilag elismerték a customizálható killstreakeket.
-A fejlesztés jelenlegi stádiumában a killstreakek halmozódnak, halál után is megmaradnak, ám ekkor már nem tudunk újabb killstreakhez hozzájutni. (ezzel megelőzve a Modern Warfare 2 „camping for killstreaks" problémáját)
-A Treyarch nem rajong túlságosan a melee támadást segítő Commando perkért
-Próbálkoztak egy játékos irányította Sentry Gun killstreakkel, de nem jött be nekik
-Valószínűleg csak a pisztolyok maradnak side armnak, vagy esetleg választhatunk majd a pisztoly és a launcherek között. A fejlesztők nagy része szerint a másodlagos fegyverként használható shotgun és automata pisztolyok már túl nagy tűzerőt adnak a játékosoknak
-A kés valószínűleg másodlagos fegyver lesz, bár erről nem esett túl sok szó
-A nuke killstreak kizárva. A Treyarch nem rajong a „játék végi" killstreakekért.
Hát ennyi. Latolgatás indul!