Hirdetés

Bulletstorm - a játékosok tehetnek a Skill Killről

|

A Bulletstorm egyik különlegessége a Skill Kill rendszer

Hirdetés

Adrian Chmielarz, A Bulletstorm kreatív igazgatója nemrég bevallotta, hogy a a játék skill kill fícsörje - amely leginkább megkülönbözteti versenytársaitól - eredetileg nem is volt beletervezve a Bulletstormba.

Csak később, az élő tesztek hatására tették bele ezt a nagyon jópofa fícsört. "Mindenről a játékosok tehetnek, az Ő hibájuk"- nvilatkozta Adrian Chmielarz - "mi soha nem akartunk ilyesmit."

"Mi egyfajta homokozó harcot akartunk, ahol a homok az ellenfél, a vödör és a lapát a fegyvereid" - magyarázta - "miután ezzel kész lettünk kiderült, hogy a játékosok sokkal több időt töltenek az ellenséggel, mint amennyit kéne. Ahelyett, hogy simán megölték volna, belerúgtak a testbe, visszarántották az ostorral, majd újra belerúgtak, újra visszarántották és csak akkor ölték meg- mint egy emberi jojó, úgy bántak vele: s mindezt ahelyett, hogy szimplán megölték volna és kész."

" Mi pedig jól elgondolkodtunk ezen, ami történt. Mi lenne akkor, ha ezeknek az őrült mozdulatoknak nevet adnánk, pontokat és kitüntetéseket osztogatnánk érte? Majd upgrade-ek és unlockok is kapcsolódnának hozzá? Így született a Skill Kill rendszer..."

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)