Buka meg a szájszinkron
Úgy szól a történet, hogy a Buka Entertainment, Oroszország egyik vezető kiadója megvásárolta magának a LifeStudio: HEAD nevű technológiát, melyet két jövőre megjelenő játékában is alkalmazni kíván. Ez lényegében egy magas szintű fejlesztői csomag, mellyel gyerekjáték élethű szájszinkront, arckifejezéseket, modelleket, illetve folyamatos animációt alkotni egy játékban. A két szerencsés fejlesztés címét nem árulták el, csupán annyit, hogy az egyik egy 'túlélő horror', a másik pedig egy akció-orientált FPS lesz. A LifeStudio kifejelsztői szerint jól választottak Bukáék, mert ezzel a módszerrel könnyedén lehet lokalizálni az ezzel a módszerrel készített játékokat. Ezt úgy kell érteni, hogy különböző nyelvű változatoknál is megmarad a szájszinkron, ahogy azt láthattuk már anno a legelső Half-Life 2-es G-Man videóban is, mikor öltönyös barátunk elkezdett kínaiul hadoválni - tökéletes szájszinkronnal :)