Mindig akadnak olyan zsenik, akik mögött nem áll egy nagy stúdió vagy éppen magas büdzsé, mégis képesek meghökkenteni minket. Közéjük tartozik a kínai fejlesztő, Zeng Xiancheng is, aki eddig szabadidejében, a teljes idős munkája mellett készítgeti évek óta a Bright Memory névre hallgató lövöldéjét, amely egyszerre vegyíti a lőfegyveres- és a közelharcot.
A projektről 2017 júniusában hallhattunk először egy ambiciózus trailer kíséretében, azóta pedig rengeteget fejlődött a koncepció. Az Unreal Engine 4-gyel készített shooter itt-ott ugyan a Titanfallra emlékeztet - például a HUD dizájnjában -, azonban egyedi ötletekkel és állejtős kinézettel bír, valamint piszkosul hangulatosnak tűnik a harcrendszere is. Xiancheng a munkája miatt nem tudta teljesen befejezni a játékot, így első körben az Episode One fog megjelenni, amely a teljes tartalom egyharmadát foglalja magába.
A Bright Memory - Episode One január 12-én válik elérhetővé a Steamen korai hozzáféréssel. Nektek hogy tetszik?