Hosszú-hosszú évekig könyörögtek az Assassin's Creed-rajongók a Ubisoftnak, hogy legyen szíves végre a szériát a feudális Japán felé navigálni, ám a francia kiadó mereven ellenállt a kérésnek, holott nehéz lenne kézenfekvőbb helyszínt és korszakot találni a templomosok és az aszaszinok soha véget nem érő titkos háborúja számára. Igen, időközben beharangozta a Ubisoft a Codename Red munkacímen futó japán AC-t, ám annak nemhogy a megjelenése, de még a formális leleplezése is odébb van.
Ezzel szemben viszont több, mint tökéletes alternatívaként PlayStation 4-re és PlayStation 5-re is elérhető már egy ideje a hasonszőrű Ghost of Tsushima, és mint azt a Sony ma kora este elárulta, a PC-s változat sincs már messze.
Csupán május 16-áig kell kibírnunk, hogy a Steamen vagy az Epic Games Storeban lecsapjunk a Ghost of Tsushima: Director's Cutra. A Sucker Punch nyitott világú szamurájos játéka (de ha akarjuk, egy picit azért nindzsás is) természetesen tartalmazni fogja az Iki Island kiegészítőt, valamint az online kooperatív örömöket kínáló Legends módot is.
PC-ről lévén szó, a Sony a lovak közé dobja a gyeplőt, ami azt jelenti, hogy nem szab korlátot a képfrissítés számára és többféle grafikai beállítási opciót kínál majd. Emellett lehetővé teszi, hogy ízlés szerint átvariáljuk az egeres és billentyűzetes irányítást, amennyiben azt preferáljuk a kontrollerrel szemben.
A PC-s Ghost of Tsushima támogatni fogja az ultraszéles monitorokat (21:9, 32:9), de annak sincs akadálya, hogy három monitort használjunk egyként (48:9-es képarányt elérve), és hogy ne legyen baj a teljesítménnyel, bekapcsolhatunk mindent a DLSS 3-tól, a DLAA-n, az FRS 3-on és az FRS3 Native AA-n keresztül az Intel-véle XeSS-ig.
Az előrendelők türelmetlenségét korán feloldott öltözékkel, páncélfestéssel és hátassal honorálja a Sony.