Jelen helyzetben nagyon úgy tűnik, hogy a Babylon's Fall az idei év egyik nagy buktája lett, ugyanis hiába van sokéves tapasztalata a PlatinumGames csapatának, ezúttal igencsak melléfogtak, túl sok sebből vérzik új játékuk.
Kiválóan mutatja a dolog súlyosságát, hogy már kicsivel a megjelenés után nagyon alacsony számokat produkált a kaland PC-n. Ilyenkor egy amatőr brigád valószínűleg minél hamarabb kukázná az egészet, de a japán stúdió szerencsére nem ilyen.
Megjelent a Babylon's Fall Twitter-oldalán egy poszt, amiből kiderült, hogy a fejlesztőknek eszük ágában sincs csökkenteni a játék fejlesztésének mértékét, sőt gyakorlatilag már van is annyi tartalom a zsebükben, amivel kihúzzák a második szezon végéig. Emellett belevágtak már a harmadik szezon és az azt követő újdonságok gyártásába is, szóval elég optimistának tűnnek.
Még köszönetet is mondtak a kitartó Sentineleknek.
Today, we revealed new information about version 1.1.0, the NieR:Automata collaboration event and the future of BABYLON'S FALL development.
— BABYLON'S FALL (@BabylonsFall_EN) March 18, 2022
Read the full update here: https://t.co/DhGbngEdlK pic.twitter.com/VUmCn2FrLn
Egyébként van egy hosszabb, részletesebb bejegyzés is a játék weboldalán, amiből kiderült, mi mindent tartogat az 1.1.0-s frissítés. Ez alapján bővülni fog a kampány, érkezik egy új frakció és egy friss fegyvertípus is, illetve vadonatúj funkcióval egészül ki a forge. Nem mellesleg március 23-án élesedik a játék demója a Steamen, szóval hamarosan nem is kell fizetni azért, hogy közelebbről megnézhessük, tényleg olyan szörnyű-e a PlatinumGames újdonsága.
Láttunk már olyat, hogy egy új játék borzasztóan rajtolt, de a fejlesztőknek végül sikerült megmenteniük azt (ugye, No Man's Sky?), szóval nem kizárt, hogy jó néhány hónap múlva már ódákat zengünk a Babylon's Fallról.
Szerintetek sikerülhet megmenteni a játékot?