Gyakorlatilag heti rendszerességgel érkeznek a Destiny frissítései, amelyekkel a Bungie folyamatosan próbálja felszámolni a játékosok által felfedezett loot cave-eket. Ha valaki esetleg lemaradt volna, ezek olyan barlangok vagy szobák, ahol egy bug miatt folyamatosan respawnolnak a mobok, ezért itt tudjuk a legeffektívebben kifarmolni a különböző alapanyagokat, hogy az xp-ről már ne is beszéljünk.
Úgy látszik a Borderlands: The Pre-Sequel is rendelkezik hasonló helyszínekkel, bár itt nem a játék hibáiból, hanem a küldetések sajátosságaiból fakad a probléma. Az egyik küldetés a játék központi szálának durván 2/3-ánál található, és a „Let's Build a Robot Army" névre hallgat. Ebben le kell gyengítenünk az ellenfeleket, aliket aztán majd egy ágyú lelő, a küldetés viszont egészen addig tart, amíg meg nem ölünk 12 ellenfelet ezzel a módszerrel. Ha nem engedjük, hogy az ágyú ölje meg a banditákat, vagy kilépünk, mielőtt meglenne a 12, a végtelenségig farmolhatjuk a zónát.
A másik ilyen küldetés a „Guardian Hunter" (már csak a neve is Destinys), amelyben el kell fognunk egy guardiant, de ha ehelyett megöljük az npc-t, az azonnal újjáéled. Ha megfelelően cserélgetjük a fegyvereinket, a folyamatosan meghaló mob annyi lootot dob, hogy mire körbeérünk a stukkereken, az elsőben már újra is töltöttük a teljes tárat, így a végtelenségig folytathatjuk a farmolást.
Ti kipörgettétek már a játékot?