A Borderlands megjelenése egy darabig még várat magára, ettől függetlenül az FPS műfaj rajongói - legalábbis egy részük biztosan - türelmetlenül vár minden egyes olyan morzsányi információra, amely közelebb viheti őket jövendő kedvencük megismeréséhez.
Mint az ismeretes, nem is oly régen leplezte le a Gearbox, hogy legújabb fejlesztésük, a Borderlands grafikája némileg megváltozott. Az egyébként Mad Max filmek hangulatát idéző játék továbbra is a harmadik generációs Unreal grafikus motort használja, csupán a dizájn változott. Ha hihetünk a stúdiót vezető Randy Pitchford szavainak - és miért ne hihetnénk? - akkor mindez a legkisebb mértékben sem befolyásolja a Borderlands egyéb elemeit.
Marad tehát a komor, sötét, poszt-apokaliptikus környezet, maradnak a sok száz, sok ezer elemből összeeszkábálható fegyverek, no és a járművek is. Annak eldöntését pedig, hogy a pillanatnyilag éppen Concept Art Rendering Technique névvel illetett cel-shading technológia alkalmazása a játék előnyére, vagy hátrányára válik-e, a nagyközönségre, vagyis Rátok bízom. Ebben lehet segítségetekre a friss matériával feltöltött Borderlands galéria.