Egyszer, valamikor a remélhetőleg nem nagyon távoli jövőben megjelenik majd a Borderlands 3, ami megteszi bocsánatkérésnek az elbaltázott Battleborn után. A Gearbox most ezen dolgozik, a GDC 2017-en mutatott is pár dolgot, ami a játékhoz készült.
A sorozat harmadik részét az Unreal Engine 4 hajtja majd, ami csodás dolgokra képes. Az alábbi videóban látottak kapcsán Randy Pitchford nagyon óvatosan fogalmazott, többször is felhívta a figyelmet arra, hogy az előadást hallgatók a technológiai megoldásokat (például az árnyékokat) figyeljék, mert az elkészült modellek vagy bekerülnek a játékba, vagy nem. Külön kiemelte, hogy ne találgassa senki, ki lehet a karaker, szándékosan takarták el az arcát. Említette, hogy bolygónként máshogy tudják a környezet viselkedését állítani, ami azt sugallja, hoy nem vagy nem csak Pandorán kalandozhatunk majd.
Remélhetőleg az E3-on mutatnak valami olyat is, ami az átlag felhasználó számára is izgi, de azért nem tennénk erre nagy összeget.