Arról, hogy az alkotási folyamat során volt-e a közelben sör, nem ejtettek szót a tegnapi GDC-n tartott előadáson, de azt azért elárulták, hogy a teljes, több mint egymillió soros kódot mindössze négy napba telt átírni C és C++ nyelvekről JavaScriptbe.
A demonstráció során jól bevált demójukat, az Epic Citadelt láthattuk (ebből fejlődött ki később az Infinity Blade), amit korábban már Flashben is kipróbálhattunk. A Flash nem a kedvenc technológiánk (főleg mivel napjában többször is összeomlik a plug-in...), és a világ fejlesztői sem ebben látják a jövőt. Ennek köszönhetően, ahogy arról a PC World is beszámolt, az EMScripten nevű fordítóprogram és az asm.js könyvtár használatával tették böngészőből futtathatóvá a motort. Az Unreal Engine 3 esetében soha nem az erőforrásigény volt a probléma, sokkal inkább a használatával készült játékok jelentős mérete okozhat gondot. Nézzétek meg az alábbi demót, amit hamarosan ti magatok is játszhattok (és tekintsünk el amellett, hogy a videó legnagyobb felbontása 360p...), és várjátok izgatottan, hogy melyik lesz az első AAA cím, amit bárhonnan játszhatunk - akár okostelefonokról vagy táblagépekről is.